استاندار تهران: ۱۲ هزار واحد مسکونی در پایتخت بر اثر جنگ اخیر آسیب دیدهاند
استاندار تهران گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان تهران، بر اثر جنگ اخیر آسیب جزئی و کلی دیدهاند. 
به گزارش راهبرد معاصر، محمدصادق معتمدیان استاندار تهران در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ با تشریح سازوکار جبران خسارت واحدهای مسکونی گفت: این مسئولیت در شهر تهران برعهده شهرداری است و مردم میبایست برای تشکیل پرونده به نواحی شهرداری مراجعه کنند.
وی گفت: در ۱۵ شهرستان دیگر استان تهران مسئولیت تشکیل پرونده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای مسکن استان تهران با بیان این که پیشنهاد دادیم، تشکیل پرونده غیرحضوری باشد، گفت: تاکنون برای ۹۷۰ واحد در سطح استان تهران، بدون نیاز به حضور مردم پرونده تشکیل شده است.
به گفته معتمدیان ۱۲هزار واحد مسکونی در استان تهران آسیب جزئی و یا کلی دیدهاند./ مهر